پرسش‌های متداول

خیر ،کاملا روشی آرام و بدون درد است. ممبر های ما معمولا احساس مطلوبی دارند و حتی در دستگاهها ی HDC و L250  که بصورت خوابیده است فشار از روی مفاصل برداشته شده و شدت ضربان قلب کاهش پیدا می کند. استفاده از دستگاه، تجربه ای مانند تجربه ی استفاده از یک ماساژ و اسپا است.

خیر . در روزهایی که هایپوکسی انجام می دهید :
۲ تا ۴ ساعت قبل از استفاده از دستگاه توصیه میشود از کربوهیدرات استفاده شود.
تا ۴ ساعت بعد از بعد از استفاده ی دستگاه پروتئین+ سبزیجات،
روزهای عادی می توانید تغذیه مناسبی داشته باشید که کم کالری و کربوهیدرات مصرفی کمتری داشته باشد و مقدار غذا را کمی کاهش دهید .

هایپوکسی فقط برای خانم های باردار و کسانیکه مشکلات قلبی و عروقی شدید دارند ، مشکلات استخوانی شدید و گردش خون نا متناسب دارند مضر است. دستگاههای HDC ، VACC نیز برای خانمهای شیرده و یا خانمهایی با پرتز سینه توصیه نمی شود.

ورزش هایپوکسی برای آقایان و بانوان با هر سطحی از آمادگی بدنی و سن طراحی شده است. در طول مدتی که ورزش میکنید، ضربان قلب و دمای پوست شما اندازه گیری میشود. روش هایپوکسی احتیاجی به آمادگی جسمانی چندانی ندارد و برای افرادی که تصمیم دارند بعد از سالها دوباه ورزش کنند بسیار مناسب است.

صد البته! انجام ورزش هایپوکسی به این معنا نیست که باید با دیگر ورزشها خداحافظی کنید. ما شما را ترغیب میکنیم که زندگی پرانرژی و فعالی داشته باشید. با این حال برای اینکه با هایپوکسی به بهترین نتیجه برسید، نباید در روزهایی که هایپوکسی انجام میدهید، ورزش دیگری داشته باشید.

هایپوکسی برای مادرهای جدید ایده آل است. از این جهت که ورزشی بسیار نرم است و با بدن تازه زایمان کرده شما ملایم است. پیشنهاد ما این است که 12 هفته بعد از زایمان دوره هایپوکسی خود را شروع کنید. البته بهتر است قبل از شروع هر ورزشی بعد از زایمان با پزشک خود مشورت کنید.

خیر. محدودیتی برای این مورد وجود ندارد. اما برای جلوگیری از هرگونه ناراحتی هنگام استفاده از دستگاه HDC و وکیونات بهتر است که از برچسب های مخصوص سینه زیر لباس خود استفاده کنید.

اگر هر مشکل پزشکی دارید که به شما اجازه ورزش کردن آرام را نمیدهد، باید از پزشک خود حتما یک گواهینامه تایید پزشکی به استودیو تحویل دهید.

برای دستگاه های L و S:  ورزش با این دو دستگاه احتیاج به لباس خاصی به جز یک دست لباس ورزشی ترجیحا نخی و گشاد و راحت و یک جفت کفش ورزشی ندارد. اگر تمایل دارید میتوانید یک حوله کوچک نیز همراه داشته باشید.

دستگاه وکیونات: ورزش با دستگاه وکیونات احتیاج به لباس مخصوص زیرین وکیونات دارد که این لباس را میتوانید از مجموعه تحویل بگیرید.

دستکاه HDC: برای دستگاه HDC نیز نیاز به لباس خاصی وجود ندارد. یک دست لباس نخی و آزاد ورزشی به همراه جوراب برای استفاده از دستگاه مناسب است.

برای دستیابی به بهترین نتیجه، 3 جلسه در هفته به مدت حداقل 4 هفته را پیشنهاد میشود. که البته تعداد دوره های مورد نیاز شما، بستگی به اهداف شما، تیپ بدنی شما و البته تشخیص کارشناسان دارد. بعد از اینکه شما به وزن و سایز مورد نظر خود رسیدید، مانند تمام روشهای کاهش وزن دیگر که نیازمند تثبیت هستند، میتوانید از پکیج تثبیت ما که شامل 1 یا 2 جلسه در هفته است، استفاده کنید.

بستگی به این دارد که شما چقدر در ساختار باشید. همچنین بستگی به سن و دلیل اضافه وزن شما دارد. ولی به طور کلی میتوان گفت 2 – 4 کیلو و 1- 2 سایز لباسی

در همین زمان کم، شما بهترین نتیجه را مشاهده خواهید کرد و مکانیزم دستگاه در نیم ساعت تنظیم شده است. نیم ساعت استفاده از دستگاه های هایپوکسی برابر با 3 – 4 ساعت ورزش کردن در یک باشگاه است.

شما سه بار در طول یک دوره هایپوکسی سایزگیری می شوید. اکثر مشتریان بعد از بار دوم میتوانند نتیجه را ببینند. البته باید بدانید که هر بدنی متفاوت و خاص است. همچنین فاکتور های اثرگذاری مثل خواب کافی، تغذیه مناسب، نوشیدن آب، استرس و … بر روی دوره شما اثر گذار خواهد بود.

آن چیزی که هایپوکسی را منحصر به فرد میکند، هدفمند بودن آن در چربی سوزی پهلو، باسن، پاها، رانها و شکم است. چون شما در حال ورزش کردن هستید و الگوی تغذیه خود را اصلاح کرده اید، ممکن است در نقاط دیگر بدن هم کاهش سایز داشته باشید.

در روز مشاوره دوره پیشنهادی به شما اعلام میگردد که بعد از این دوره ، میتوانید از دوره تثبیت استفاده کنید و در این صورت، بازگشت نخواهید داشت.