ایمیل دفتر مرکزی هایپوکسی اتریش به منظور آماده سازی برای بازگشایی مجدد استودیو ها

بعد از چند هفته سختی و محدودیت های ناآشنا برای همه ما ، همه دنیا هنوز تحت طلسم ویروس  کرونا قرار دارند. با این وجود ، در برخی مناطق اقدامات مثبت نتایج مثبت را نشان می دهد و برخی از دولت های منفرد اولین گام های افزایش تدریجی اقتصاد را شروع می کنند. برخی کشورها کاهش اقدامات در صنایع خاص را قبلاً بعد از تعطیلات عید پاک اعلام کرده اند که این باید دلیل کافی باشد تا ما بتوانیم به طور بهینه برای بازگشایی استودیوهای خود آماده شویم.

رضایت مشتری یا به عبارت ساده تر ، خوشحال کردن مشتریان همواره مورد توجه هراستودیو Hypoxi بوده است. به خصوص پس از باز کردن مجدد ، ما نیز باید از مسئولیت ویژه حفظ  سلامتی مشتریان و در معرض خطر این ویروس قرار نگرفتن آنها آگاه باشیم.

ما در آلمان یک نظرسنجی انجام داده ایم که مشتریان در مورد حفاظت از آنها هنگام بازدید از استودیوی HYPOXI از ما چه انتظاری دارند.
ما نتیجه این نظرسنجی را برای شما با یک فهرست ساده اما مؤثر از اقدامات زیر خلاصه کرده ایم.

کاتالوگ اقدامات بهداشتی

بهداشت و پاکیزگی همیشه یک جنبه اساسی در هر استودیوی HYPOXI بوده است. صرف نظر از این ، مشتریان ما پس از بازگشایی ، اهمیت بیشتری به این مورد می دهند و بنابراین همه کارکنان باید بر این اساس راهنمایی و مشاوره دهند.

  • هنگام ورود به استودیو (محوطه ورودی ، پذیرش و اتاق رخت کن) گزینه های ضد عفونی کننده را برای مشتری خود ارائه دهید!
  • اطمینان حاصل کنید که بین دستگاه های HYPOXI (1.5 الی 2 متر) فاصله ایمن وجود داشته باشد و وسایل و لوازم جانبی ضد عفونی شوند (کمربند ضربان قلب ،TC ، دامن های دستگاه ، لباسهای فشار)
  • به تمیز کردن و ضد عفونی کردن وسایل و لوازم جانبی بعد از استفاده بیشتر توجه کنید (این به هر حال باید استاندارد باشد)
  • شما و کارکنان خود باید از محافظ دهان و بینی استفاده کنید تا به این سیگنال بپردازید “من خطری از انتقال ندارم ، من این کار را برای محافظت از مشتریان انجام می دهم”!
  • گزینه های ضد عفونی را برای مشتری در اتاق تعویض لباس و یا منطقه مرطوب فراهم کنید!
    روش دیگر: به منظور ایجاد احساس امنیت بیشتر به مشتریان ، محافظ دهان و بینی نیز باید در استودیو برای مشتریان موجود باشد و باید در محل پذیرش ارائه شود.

 

در حال حاضر فقط می توانیم درباره زمان دقیق بازگشایی HYPOXI-Studios در کشورهای شما حدس بزنیم. تصمیمات نهایی توسط دولت شما ، ایالت فدرال یا حتی مقامات شهرداری متفاوت خواهد بود.با این حال ، ما برای موفقیت در مبارزه با Corona-Virus مثبت هستیم و این نوید را به شما میدهیم که استودیوهای شما به زودی دوباره برای مشتریان شما باز خواهند شد.

سلامت  بمانید!

آوریل 2020
Uwe Hintringer
مدیر دفتر مرکزی اتریش
HYPOXI GmbH

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.