آیا انگیزه ات را از دست دادی؟

‎آیا تا به حال احساس کرده اید که یک هفته در حال آتش سوزی هستید؟ پشت کردن به اهداف، پایبند بودن به روال خود، خوب غذا خوردن، تمرین سخت، خوشحال بودن فقط برای اینکه فهمیدید هفته بعد همه انگیزه ها از بین رفته است؟ شما به طور مداوم خسته هستید، فاقد انرژی هستید و فکر ورزش باعث سردرد می شود. حفظ انگیزه یک مانع چالش برانگیز است برای همه ما.

‎یک مطالعه اخیر متاآنالیز در ژورنال انجمن پزشکی آمریكا نشان داد كه از نظر فنی همه برنامه های كاهش وزن و ورزش می توانند موفقیت آمیز باشند، اما آنچه همه تفاوت را ایجاد می كند این است كه فرد با انگیزه باقی می ماند.

HYPOXI این را خیلی خوب درک می کند، بنابراین در اینجا 4 راه برای ایجاد انگیزه وجود دارد.

‎1- دنده جدید WORKOUT
‎آیا تابحال از لباس ورزشی جدید استفاده کرده اید و حتی اگر هنوز ورزش شروع نکرده اید به طور خودکار احساس تناسب و سلامت می کنید؟ اسمی برای این حالت وجود دارد ، محققان شمال غربی ، هاجو آدام و آدام گالینسکی اصطلاح “شناخت محصور” را ابداع كردند. این تغییرات ذهنی را توصیف می کند که هنگام پوشیدن لباس خاصی دچار آن می شویم. این تئوری می گوید که اگر شما مانند یک دکتر لباس بپوشید ، بیشتر توجه خواهید کرد. اگر مانند یک ورزشکار لباس بپوشید ، احتمالاً فعالیت بدنی خواهید داشت.

‎2- ورزشی کنید که در واقع دوست دارید
‎هزاران تمرین وجود دارد که هر کدام مزیت متفاوتی دارند. اما کلید اطمینان از متعهد بودن شما به یک تمرین روزمره است؟ چیزی را انتخاب نکنید که اگر فقط به سادگی “برای شما خوب است” یا “روندی دائمی” دارد. راه چسبیدن به روال تمرینی این است که اطمینان حاصل کنید از آن خوشتان می آید. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، همیشه بهانه ای برای جستجوی آن خواهید ساخت. با فکر کردن درباره کارهایی که دوست دارید انجام دهید شروع کنید – آیا پیاده روی را دوست دارید؟ پس بدنبال ورزش کم ضربه باشید که ملایم برای بدن شما باشد. رقصیدن رو دوست دارید؟ پس به انواع مختلف کلاس های رقص در اطراف منطقه یا سالن بدن سازی خود نگاه کنید. واقعا گزینه های زیادی وجود دارد ، بنابراین تحقیق کنید و آنچه را دوست دارید انتخاب کنید!

‎3- برنامه خود را تنظیم کنید
‎برنامه های تمرینی خود را در دفترچه خاطرات خود ، دقیقاً مانند هر قرار ملاقات دیگر ، به روال ورزش خود ثبت کنید. در ابتدای هر هفته ، تمرینات خود را در تقویم خود وارد کنید و اطمینان حاصل کنید که این قرارها را جدی می گیرید.
HYPOXI این کار را برای شما آسان می کند زیرا شما باید جلسات خود را برنامه ریزی کنید. ما بازخورد خوبی دریافت می کنیم که این یک روش عالی برای مشتریان ما است که به روال ورزش خود پایبند هستند و تعهد خود را حفظ می کنند.

4- با یک دوست همراه شوید!
‎در مطالعه ای در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، مردم گفتند که وقتی این کار را با یکی از دوستانشان انجام می دهند بیشتر سرگرم می شوند و از کار بیشتر لذت می برند. این نه تنها جنبه اجتماعی را برای ورزش به آنها می دهد ، و به گذشت زمان سریعتر کمک می کند!
‎ همچنین هنگامی که با یک دوست تمرین می کنید ، یک سطح از پاسخگویی نیز وجود دارد. عدم تمایل به دوست یا شریک ورزشی خود را از بین ببری، این می تواند انگیزه خوبی برای شروع کردن باشد. و در آن روزهایی که حوصله ورزش را ندارید ، دوست شما می تواند برای اطمینان از اینکه انگیزه مورد نیاز خود را کسب می کنید ، یک گفتگوی انگیزشی ساده ارائه دهد.

به دوست خود یک جلسه رایگان با ارزش بدهید و همچنین یک جلسه با همان ارزش هدیه بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.