به خودتان استرس ندهید!

سازمان بهداشت جهانی استرس را بزرگترین خطر سلامتی قرن 21 اعلام کرده است. استرس مزمن نه تنها شما را بیمار می کند ، بلکه چاق هم می کند.

دلایل متعددی برای استرس وجود دارد: کار زیاد ، مشاجرات با همسایگان، مشکلات در مشارکت. هیچ زمان و آرامشی برای رهایی از این مشکلات وجود ندارد. فرض بر این است که تنها در آلمان، هر سوم شخص از استرس مزمن رنج می برد.

از این رو استرس کوتاه مدت یک ویژگی مثبت است، زیرا در مواقع اضطراری پردازش سریع تحریکات و توانایی تصمیم گیری سریع مشابه را ممکن می سازد. چنین هوشیاری ناگهانی لازم است تا در صورت نیاز از ما محافظت کند.

با این حال ، استرس طولانی مدت دقیقاً تأثیر عکس دارد. بدن با خستگی ، مشکلات خلقی ، میگرن یا کمردرد واکنش نشان می دهد. در نتیجه بار روی دوش دائمی ، وضعیت استثنایی به یک قاعده تبدیل می شود.

چرا استرس شما را چاق می کند؟

به منظور هدایت استرس به مسیرهای صحیح ، پیام رسان هایی مانند آدرنالین ، نورآدرنالین ، سروتونین و دوپامین در دسترس سیستم عصبی هستند. هورمون دیگری که به بدن در شرایط استرس زا انرژی می دهد، کورتیزول است. این کار را با کاهش فعالیت متابولیک انجام می دهد.

نه تنها این ، کورتیزول همچنین هورمون اشباع لپتین را مهار می کند. در صورت استرس مداوم این حالت دائمی است. یک دور باطل که به سرعت منجر به چاق شدن می شود: به دلیل کمبود هورمون اشباع ، فرد دائما گرسنه است و بنابراین سریعتر وزن اضافه می کند ، زیرا متابولیسم کند شده است.

به اصطلاح، فرد عاطفی خوار در شیرینی و غذاهای چرب تسلی می یابد. احساس خوشبختی کوتاه مدت که از طریق آن درک می شود معمولاً منجر به مشکل طولانی مدت وزن می شود.

برای مقابله با استرس

هر یک از ما در شرایط استرس زا واکنش متفاوتی نشان می دهیم. برخی آرام هستند ، برخی دیگر با فعالیت با آن مبارزه می کنند. تنها نکته مهم این است که به طور منظم استراحت کنید و متعادل باشید.

اگر به دسته افراد چابک و پویا تعلق دارید ، باید با اشتیاق یکسان با استرس روبرو شوید. به عنوان مثال، با دویدن صبح، پیاده روی در ظهر، دوچرخه سواری در عصر، بوکس، تنیس یا رقص در آخر هفته.

به طور خلاصه: هر نوع حرکت و فعالیت بدنی شما را مقاوم تر می کند.

اگر فردی آرام و ملایم هستید ، ممکن است روشهای آرامش بخش سیستماتیک برای مدیریت استرس پیدا کنید. به عنوان مثال، تمرینات اتوژنیک، شل شدن پیشرونده ماهیچه ها با توجه به جیکوبسون یا روش ذهن آگاهی با توجه به جان کبات زین (Jon Kabat-Zinn). همچنین، تکنیک های شرق دور مانند یوگا، تای چی و چیگونگ که ترکیبی از آرامش و ورزش است، بر آرامش درونی تأثیر قوی دارد.

برای غلبه بر استرس از HYPOXI استفاده کنید.آیا روز کاری پر استرس داشتید؟ نمی توانید وارد نوسان لحظه ها شوید؟ یا در خود احساس راحتی نمی کنید؟ روش HYPOXI دارای چند عارضه جانبی خوشایند و کاملاً مفید است!جدا از این واقعیت که HYPOXI با موفقیت با ذخایر چربی ناخواسته مبارزه می کند ، بسیاری از مشتریان ما از ابتدای آموزش در یک مورد توافق دارند: این احساس خوبی است! Miriam J. از مونیخ تجربیات خود را شرح می دهد: “پس از یک روز سخت در محل کار ، استفاده از هایپوکسی کاملاً آرامش بخش است.”Karin S. از هامبورگ نیز به همان اندازه هیجان زده است. “من نه تنها وزن زیادی از دست دادم، بلکه متوجه شدم که HYPOXI تأثیر مثبتی بر سلامت عمومی من دارد. من نگرش کاملاً جدیدی نسبت به زندگی دارم که می خواهم آن را برای همیشه حفظ کنم. “احساسات ذهنی ، یا چیزهای بیشتری پشت آن وجود دارد؟یکی از دستاوردهای اصلی HYPOXI افزایش گردش خون در پوست و بافتهای چربی است. افزایش فعالیت متابولیک منجر به کاهش چربی هدفمند و دفع سریع سموم می شود.کل بدن با این احساس سوزن سوزن شدن خوشایند واکنش نشان می دهد که باعث می شود افراد احساس فعالیت و شادابی بیشتری کنند. این تأثیری است که نه تنها احساس خوبی دارد ، بلکه در ورزشهای رقابتی نیز استفاده می شود.جرالد باوئر، مربی دوومیدانی اتریشی و خود دوچرخه سوار حرفه ای، از اثرات احیا کننده HYPOXI در طول تمرین و پس از مسابقات شدید ، برای خود و ورزشکارانش استفاده می کند. او به تأثیر مثبت HYPOXI بر عملکرد سوگند یاد می کند و تأثیر منحصر به فرد آن را به خوبی می داند. باوئر تأیید می کند: “به لطف HYPOXI ، پارگی های خرد عضلات در جلسات تمرینی سنگین و مسابقات سخت بسیار سریعتر بهبود می یابد.” به اصطلاح قانونی دوپینگ! Geri Bauer، همچنین احساس سوزن سوزن شدن با HYPOXI را تأیید می کند: “من بعد از استفاده از هایپوکسی خیلی احساس بهتری دارم و این احساس تا روز بعد ادامه دارد.”حتي پس از عمل جراحي، تغيير فشار ملایم میگذرد و کسی که از هایپوکسی استفاده میکند، در زمان درمان تحت فشار، دوره نقاهت بهتری دارد. هماتوم و تورم ناخوشایند در اطراف زخم های جراحی را می توان سریعتر کاهش داد و بافت اسکلروتیک را شل کرد. به طور خلاصه: کل فرایند درمان تسریع می شود.آن را امتحان کنید! شاید شما هم مانند ملانی پی از فرانکفورت تجربه کنید: “HYPOXI نگرش من را نسبت به زندگی کاملاً تغییر داد. من احساس تعادل ، آرامش و تناسب اندام بیشتری می کنم. من حضور مثبت تری دارم. و مردم این را مدام به من می گویند. “

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.