هایپوکسی در کره جنوبی

در اواخر سال 2012، اولین استودیو هایپوکسی در مرکز ثروتمندان منطقه زیبای سئول گانگنام افتتاح شد. این شرکت توسط Chul Huh، تاجری که به مدت 25 سال با موفقیت تجهیزات بدنسازی خانگی را فروخته است، تأسیس شد.

این استودیو که مخاطبان آن عمدتاً زنان محلی هستند، به سرعت به موفقیت دست یافت. به دلیل تقاضای زیاد، Huh  تنها یک سال بعد شعبه دوم را در سئول تأسیس کرد، این بار یک استودیو HYPOXI  بسیار بزرگتر در  Chungdam-Dong.  مشتریانی که در این مکان 300 متر مربعی مجلل تحت درمان با روش  HYPOXI هستند، توسط تیمی متشکل از مربیان مجرب و کارشناسان تغذیه، نظارت میشوند و انتظارات بالایی دارند.

این تنها مشتریان متعدد نیستند که با شکل دهی به بدن خود، با هایپوکسی، هیجان زده شدند. یکی از مشهورترین متخصصان زنان کره جنوبی، آقای کوون او جونگ، نیز از آن تمجید می کند. او میگوید: “ابتدا باور آن برایم سخت بود که می تواند روشی وجود داشته باشد که به راحتی و به آرامی چربی بدن را تجزیه کند. اکنون همه چیز را در مورد اصل هایپوکسی و نتایج آن یاد گرفته‌ام. در واقع تنها راه خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته در مناطق سرسخت به روشی هدفمند و بدون خطر، هایپوکسی است. روشی ایمن، آسان و موثر است.”

راهپیمایی پیروزمندانه HYPOXI را نمی توان متوقف کرد: اخیراً یکی دیگر از  استودیوHYPOXI  در داخل مرکز خرید معروف فروشگاه بزرگ هیوندای در Jungdong افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.