ضد پیری در دوران یائسگی

HYPOXI درمانی مکمل برای یائسگی است.

اکنون  زمان سازگاری فعالیت بدنی و عادت‌های غذایی با چالش های یائسگی ناشی از تغییرات هورمونی است.

خرد، نیکی و آرامش ممکن است با افزایش سن افزایش یابد، اما این موضوع در مورد سطح هورمونهای شما صادق نیست. در دوران یائسگی، سطح پایین تر استروژن تأثیر زیادی در بهزیستی زنان دارد.  علائم یائسگی برای همگان یکسان نیست و برای هر زن متفاوت است. یائسگی در بعضی از خانم ها با مشکلاتی کم و یا حتی بدون مشکل میباشد در حالیکه برخی دیگر علائم شدید دارند. اضطراب و ناراحتی، آسیب پذیری و علائم استرس و همچنین ناراحتی های جسمی چون گرفتگی، عرق های شبانه می تواند از علائم دشوار  این دوره باشد.

فرم بدنی خوب و پوست زیبا

بسیاری از خانمها تحت تأثیر افزایش سریع وزن قرار دارند. برای خانم های میانسال، آنچه که بعد از چند روز با کمی ورزش و محدود کردن خود هنگام غذا خوردن از بین می رفت، ناگهان بسیار سرسختانه در برابر اندازه شدن شلوار جین مورد علاقه شان فشار می آورد.

در این مرحله از زندگی زنان، متابولیسم کلی بدن کند می شود و تولید هورمون‌های زنانه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این امر باعث رسوب چربی ناآشنا در مناطق موضعی نظیر، ران، شکم و باسن می شود، به خصوص اگر تغییری در رژیم و سطح فعالیت ایجاد نشود.

تلاش برای نبرد با این مرحله به وسیله ورزش، اغلب موضع های دیگر را به اشتباه تحت تاثیر قرار میدهد. بافت چربی موجود در نیم تنه و بازوها سریعتر از شکم، پاها و کف پا از بین می رود و پوستی شل که دیگر مایل به سازگاری با شکل جدید نیست، به جای میگذارد. این امر به این دلیل است که بافت همبند، در هنگام یائسگی، حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. و بدتر از همه اینها، رسوبات آب باعث ایجاد تورم در باسن و کف پاها  و حتی به طور ناخوشایندی باعت ایجاد سلولیت خواهند شد.

اینجا جایی است که  متد HYPOXI وارد می شود، که به شیوه جدیدی به مقابله با چربی های موضعی میپردازد. ترکیبی نوآورانه از فشار هوا و وکیوم تراپی همراه ورزش سبک هوازی که گردش خون را در نواحی موضعی بالا برده و باعث افزایش متابولیسم میشود. از این طریق اسیدهای چرب با سیستم گردش خون سریعتر و مؤثرتر از بین می روند و می‌سوزند. چهار دستگاه مختلف HYPOXI برای هر ناحیه موضعی درمان طبیعی مناسبی را ارائه می دهند. مربی هایپوکسی برای هر فرد یک برنامه خاص که مطابق با شرایط و اهداف آن فرد و همچنین نکاتی در مورد رعایت یک رژیم غذایی سالم ارائه میکند.

یائسگی و تغذیه خوب

در این مرحله، تغذیه صحیح و متعادل، کلید اصلی سلامتی و بدن سالم است.

مربی متخصص  HYPOXI به شما توصیه های ارزشمندی در مورد انواع غذاها می‌دهد تا تمام مواد مغذی مورد نیاز برای تغذیه بدن و پوست شما تامین شود و همچنین نتیجه HYPOXI را تسریع ببخشید.

بعد از گذشت یک یا دو ماه از تمرینات HYPOXI با سه جلسه در هفته و هر جلسه 30 دقیقه، نه تنها کاهش سایز ماندگار در نواحی موضعی وجود دارد ، بلکه بافت پیوندی نیز تقویت می شود و پوست محکم‌تر خواهد شد و سلولیت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

هر کسی که به خود توجه ویژه ای داشته باشد با این هزینه زمانی کم، به خوبی برای ورزش روزانه یا فعالیت های ورزشی که زیر مجموعه HYPOXI میباشد، آماده است و  می توانند شکایات مربوط به یائسگی مانند تعریق و اختلالات خواب را کاهش دهند. این امر به این دلیل است که ورزش باعث افزایش توزیع اندورفین‌ها می شود و بدین ترتیب سلامت جسمی و روحی را تقویت می کند که این تقویت به ویژه در دوران یائسگی  نیاز است انجام گیرد.

09 جولای 2018

منبع:  http://hypoxi.com/en

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.