وقتی یک مرد HYPOXI را امتحان می کند ، چه اتفاقی می افتد…

هنگامی که مایکل کی در جشن تولد چهل سالگی عکس های دوران جوانی خود را نشان می داد ، یکی از دوستان قدیمی او اظهار داشت: “وای! شما آن روزها واقعا سیکس پک داشتید! ». امروز ، بیش از 20 سال بعد ، مایکل مجبور است اعتراف کند: به هیچ وجه نشانه ای از سیکس پک ندارد. مایکل چاق نیست ، اما برای جلوگیری از آنچه در آینده ممکن است رخ دهد ، از روش HYPOXI استفاده کرد. این گزارش اوست.

“من می توانم توضیحات زیادی در مورد اینکه چرا چهره من در طول سالها تغییر کرده است در حالی که خودم نویسنده تبلیغات هستم کلمات کم داشته باشم. “این از 35 به بالا کاملاً طبیعی است!” (درست است ، اما من چگونه به سن 50 نگاه می کنم؟) – “شما همیشه نمی توانید خود را از هر چیزی منع کنید!” (درست است ، اما چه زمانی خودم را از هر چیزی منع کردم؟). لذت بردن برای من یک موضوع مهم است. جلوی تلویزیون فقط با خوردن شکلات می توانم روی فیلم تمرکز کنم. به هر حال ، در شام سعی می کنم کربوهیدراتهای “بد” را حذف کنم.

از طریق کارم ، با HYPOXI  آشنا شدم. “شکل گیری هدفمند”، این برای شخصی مانند من که مرتباً می دود اما همیشه قسمت های اشتباه بدنش دچار کاهش وزن میشود، بسیار امیدوار کننده بود. با این حال -استودیوهای تناسب اندام در دستور کار من نیستند. مهم نیست ، بیایید خود را آزمایش کنیم. “

2 هفته اول“در همان هفته من در استودیوی شیک HYPOXI در مونیخ/Karlstrasse قرار ملاقات داشتم که در آن فضایی آرام را تجربه کردم و با یک مربی جذاب واقعاً به نام گابی اتریج ملاقات کردم. “او ابتدا اندازه گیری می کند و وزن شما را بررسی می کند”. با نگاه به BMI  هر دو کاملاً شگفت زده شدیم. من ، زیرا این مقیاس به وضوح شکسته شد و گابی چون با برآورد رقم من انتظار چنین حجم جسمی را نداشت: 89 کیلوگرم در قد بدن 178 سانتیمتر! “استخوان های سنگین” نظر من برای بهبود شرایط برای خودم بود. لحظه بعد من در حال حاضر در “لباس مخصوص مکشی” هستم ، که به کمک اتاق های فشار با فشار بالا و فشار کم در قسمت های شکم و باسن عمل می کند. خاموش ، من روی تردمیل می روم ، جایی که دستگاهی به نام وکیونات تمام هوای لباس من را می مکد و من با پیاده روی و سپس دویدن آهسته شروع می کنم که موثرتر از دویدن سریع است. ” در طول 30 دقیقه آموزش ، گابی اتریج اشتباهات معمولی رژیم غذایی را برای من توضیح می دهد. “مهمترین: بدون کربوهیدرات پس از جلسه HYPOXI. اما گرسنگی نکشید زیرا بدن برای سوزاندن چربی به انرژی نیاز دارد! ”  (2 تا 4 ساعت قبل از جلسه هایپوکسی کربوهیدرات، و تا 7 ساعت بعد از ورزش هایپوکسی کربوهیدرات استفاده نشود. بعد از ورزش هایپوکسی با فاصله 2 تا 4 ساعت میتوان و از پروتئین ها و سبزیجات تغذیه کرد.) کاملاً منطقی به نظر می رسد و من احساس آرامش می کنم زیرا حوصله رژیم سخت ندارم.بعد از تمرین تمام بدنم مثل یک ماساژ طولانی سوزن سوزن می شود. واقعا حس خوبیه! این دوره آموزشی در مجموع 12 جلسه تنظیم شده است. سه بار در هفته ، نیم ساعت در هر جلسه. بسته به اهداف تعیین شده، مدت زمان آموزش یک، دو یا سه ماهه طبیعی است. در حال حاضر اولین سایز گیری مجدد پس از دو هفته کاملاً شادی آور است: چهار سانتیمتر در کمر و یکی در ناحیه لگن! علاوه بر این ، نزدیک به 2 کیلوگرم کاهش وزن. فقط شکم هنوز تا حدودی سرسخت است. اما اکنون من واقعاً به آن علاقه دارم.”

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.