افتتاحیه استودیو هایپوکسی در فنلاند

Lappeenranta در ساحل جنوبی دریاچه Saimaa در جنوب شرقی فنلاند واقع شده است. اعضای تیم ما ایرینا (مالک)، آنی، ماتیلدا و ایولینا هستند. ما استودیوی هایپوکسی خود را در ژانویه 2023 افتتاح کردیم، بنابراین سفر ما مدت کوتاهی پیش آغاز شده است. ابتدا توسط رینا، استاد مربی در تورکو آموزش دیدیم و بلافاصله پس از آن، استودیوی خود را افتتاح کردیم. چند هفته اول، ما فقط مشاوره انجام دادیم و همه مشتریان ما آنقدر هیجان زده بودند که بالاخره یک استودیو هایپوکسی به Lappeenranta آمد!

ایرینا، ماتیلدا و ایولینا همگی آرایشگر هستند و آنی یک آرایشگر است. ایرینا صاحب سالن زیبایی و آرایشگاه ما است، جایی که ما نیز استودیو هایپوکسی خود را افتتاح کردیم. ما یک اتاق بزرگ در پشت سالن خود داریم و HYPOXI-Dermology و HYPOXI-Trainer S120 را در آنجا قرار دادیم که بدون توقف در حال استفاده هستند! ما می دانیم که چگونه به مشتریان خود خدمت کنیم، که یک مزیت بزرگ است زیرا ما عاشق کار با مردم و ارائه بهترین خدمات ممکن هستیم. ما مشتریان زیادی از سالن زیبایی Illusia به دست آوردیم که به سرعت، رشد استودیو را تحت تأثیر قرار داد!

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن با کمک هایپوکسی، از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.