سفر هایپوکسی به ویتنام

تبدیل شدن به حالت بهتر، یک سفر بی پایان است. از اینکه به ما پیوستید و داستان هایپوکسی  را خلق کردید متشکریم. هایپوکسی ویتنام با یک رویداد باشکوه در باغ های زیبای “رز ویلا”، حدود 100 مهمان را در روز شنبه، 22 آوریل 2023 دعوت کرد تا سفر به گذشته را مرور کنند تا مشتاقانه منتظر آینده ای روشن باشند. این فرصتی بود تا تشکر عمیق خود را از اعضا و شرکای خود به خاطر همراهی هایپوکسی در سفر تناسب اندام ابراز کند.

بخش کلیدی این رویداد باشکوه، گالری “سفر” بود. هایپوکسی ویتنام معتقد است که هر فردی زیبایی خاص خود را دارد که قادر به کشف آن نیست. این اولین پروژه هنری با مشتریان وفادار هایپوکسی است که حتی کوچک‌ترین دستاوردها را جشن می‌گیرد و نقطه عطف هر فرد در «دوست داشتن خود» را نشان می‌دهد.

چالش دگرگونی هایپوکسی 2023: جوایز

“چالش تبدیل هایپوکسی 2023:  بهترین نسخه خود باشید” به پایان رسید.

پس از 6 هفته “سفر برای تغییر شکل”، خانم Ngoc Tran با کاهش 29 سانتی متری، برنده جایزه “تغییر بدن” شد. او یک کارت آموزش آیکانیک به مدت یک سال و یک سنجاق سینه هایپوکسی از طلای 24 عیار به ارزش 150 میلیون دانگ دریافت کرد. پروژه ویژه در آینده نزدیک پرده برداری خواهد شد. این پروژه، اولین استودیوی پرمیوم هایپوکسی در تائو دین، منطقه 2، شهر HCM، در ویتنام است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص تناسب اندام با کمک هایپوکسی، از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.