هایپوکسی در بلژیک

از جایی که همه چیز شروع شد… Luc Pauwels و Conny De Smedt در سال 2008 Beau Style را در Ninove، بلژیک، که یک استودیوی زیبایی است را تاسیس کردند. در طول سال ها، این شرکت با روش هایپوکسی است و به عنوان یک پرچمدار مهم تبدیل شده است.

در سال 2014، این دو به عنوان توسعه دهندگان منطقه ای برای برند هایپوکسی شروع به کار کردند. با این حال، به دلیل مشکلات بهداشتی، این کار نتوانست آنطور که در نظر گرفته شده بود دنبال شود و توسعه با رکود مواجه شد. با این وجود، با پانزدهمین سالگرد خود در سال جاری، آنها دوباره شروعی عالی دارند و مشتاقانه منتظر تمرکز کامل خود بر برند اصلی هایپوکسی هستند.

جایی که الان هستیم… وقتی دخترشان اینس پاولز در ابتدای سال 2023 به تجارت خانوادگی پیوست، فصل جدیدی در داستان موفقیت Beau Style آغاز شد. تجدید ساختار شرکت که با ورود اینس امکان پذیر شد، شروع مجدد به عنوان یک توسعه دهنده منطقه ای هایپوکسی برای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ را ممکن می سازد.

مدرک کارشناسی ارشد و تجربه تجاری بین المللی اینس، و ترکیب با تجربه عملی چندین ساله لوک و کانی با هایپوکسی، مکمل مناسبی برای ادامه داستان موفقیت هایپوکسی Benelux است. در آینده به کجا خواهیم رفت… هدف توسعه بیشتر برند هایپوکسی در کشورهای بنلوکس و تقویت تصویر برند در صنعت شکل دهی بدن و تناسب اندام است. Beau Style به عنوان یک فروشگاه شاخص عمل می کند.

تیم هایپوکسی، متشکل از لوک، کانی و اینس، از استودیوهای شریک موجود حمایت می کند و با استفاده از روش منحصر به فرد و اثبات شده هایپوکسی، توسعه استودیوهای جدید را ترویج می کند.

لوک در درجه اول مسئول فروش است، اما همچنین پشتیبانی فنی و نگهداری دستگاه های هایپوکسی را بر عهده دارد.کانی مربیان هایپوکسی و شریک های جدید را آموزش خواهد داد و دوره های آموزشی را برای استودیوهای موجود ارائه می دهد. اینس مسئول بازاریابی، توسعه وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی و همچنین مسائل استراتژیک است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه خدمات دهی مرکز تناسب اندام هایپوکسی ایران، از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.