اهمیت متابولیسم برای سلامتی

اهمیت متابولیسم برای سلامتی

در بدن ما فرآیندهای دائمی برای تولید انرژی اتفاق می افتد که قند ذخیره شده و ذخایر چربی را تغییر می دهد. اما می توان از این فرآیندها برای کاهش رسوبات چربی استفاده کرد؟

اصول اولیه اهمیت متابولیسم بدن

هم چربی و هم قند توسط متابولیسم ما به انرژی تبدیل می شوند. این فرآیند تا حدی به طور مستقیم با مصرف غذا انجام می شود و زمانی که ما غذا نمی خوریم ادامه می یابد. برای اینکه بدن به سرعت به دو منبع انرژی خود دسترسی پیدا کند، ابتدا کبد و ماهیچه ها تغذیه می شوند. 

هنگامی که ماهیچه ها اشباع می شوند و هنوز چربی و قند بیشتری در جریان خون وجود دارد، به «ذخیره انرژی» منجر میشود. و در نهایت ذخایر چربی غنی می شوند. هورمون انسولین نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند. به محض اینکه شیرینی زیادی در جریان خون ما روانه شد، بدن ما انسولین زیادی را توزیع می کند. این ماده، وظیفه “رها کردن سلول های چربی” را دارد.

fat cell

چربی منتظر این لحظه است: او از این فرصت استفاده می کند تا به سرعت وارد شود. ولی بدتر میشود! در تمام این فرآیند، قند اضافی به چربی تبدیل شده و سپس در سلول‌ها ذخیره می‌شود. به تعبیر استعاری این یعنی: اگر نان خشک بخوریم، ذخایر چربی ما رشد می کند!

اقدام درست جهت خارج کردن چربی از سلول 

البته سوال کلیدی این است که چگونه می توان دوباره چربی را از سلول ها خارج کرد؟ با حرکت درست! شکر و چربی در اصل برای انرژی متابولیزه می شوند. با این حال، به دلیل برخی از عوامل تعیین کننده، بدن از هر دوی آنها استفاده می کند. چربی به طور خاص در هنگام تمرین با شدت کم کاهش می یابد. با افزایش شدت (ضربان قلب بیشتر) مقدار قند سوخته رشد می کند و در نتیجه، مصرف چربی کاهش می یابد. بنابراین، برای فعال کردن متابولیسم چربی، بهتر است با شدت کم تمرین کنید. در حالت ایده آل سه بار در هفته، هر بار تقریبا 30 دقیقه. به عنوان مثال، جلسات آموزشی HYPOXI بر این اصل استوار است.

آیا شام ما را چاق می کند؟

این یک افسانه است که کالری جذب شده در عصر به راحتی به عنوان چربی ذخیره می شود. در کشورهای مدیترانه ای مردم عصرها غذای زیادی می خورند و با این حال ​​در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی اضافه وزن ندارند. علاوه بر این، یک مطالعه تغذیه ای جامع با 7000 شرکت کننده که در طی یک دوره آن ها را بیش از 10 سال بررسی کردند، وجود دارد. در اینجا هیچ تفاوتی بین «دیرخواران» و بقیه وجود ندارد. نتیجه میگیریم که فقط مقدار کل کالری مصرفی روزانه، مسئول افزایش یا کاهش وزن است، نه زمان مصرف غذا با این حال، فرآیندهای متابولیک بخشی از ریتم زیستن را تشکیل می دهند و فرآیندهای مهم بازسازی در طول خواب انجام می شود. به همین دلیل است که توصیه می شود از کربوهیدرات های زیاد و وعده های غذایی پرچرب خودداری کنید تا مانع بازسازی سلول های شبانه نشوید.

خدمات HYPOXI در برابر بیماری های قلبی عروقی

رسوبات چربی نه تنها ممکن است اندام شما را خراب کند، بلکه سلامت شما را نیز تضعیف می کند. نواحی نیمه پایینی بدن در زنان، تاثیر کمی بر سلامتی دارند. کاملاً برخلاف الگوی “مردانه” با معده قابل توجه آن که می تواند خطرات منفی عمده ای برای سلامتی داشته باشد.

دور کمر 102 سانتی متر برای مردان و 88 سانتی متر برای زنان خطر ابتلا به دیابت، فشار خون بالا، حملات قلبی و سکته را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. شکم صاف فقط یک سوال زیبایی شناختی نیست. برای کسانی که میخواهند با آن مبارزه کنند، HYPOXI یک دستگاه ویژه ساخته است.

Cardiovascular diseases

با Vacunaut می توان معده را به طور خاص شکل داد. نواحی ران ها و باسن زنان، برای سلامتی خطر کمتری دارند، اما مشکل دیگری ایجاد می کنند. چربی آنها بسیار سرسخت هستند؛ زیرا در ذخایر چربی مربوطه، متابولیسم سلولی بسیار کند است. اما حتی برای این رسوبات چربی نیز دستگاه های مخصوص HYPOXI وجود دارد. تغییرات فشار هدفمند در این دستگاه ها، باعث افزایش گردش خون و تحریک متابولیسم دقیقا در نواحی سرسخت می شود. بنابراین، کاهش هدفمند چربی حتی در این مناطق امکان پذیر است.

حلقه باطل سلولیت را بشکنید!

فرآیندهای متابولیک نه تنها بر افزایش و کاهش رسوبات چربی بلکه در بروز سلولیت نیز تاثیر میگذارد. متابولیسم کند مانع دفع مواد زائد که در سلول های چربی نیز رسوب می کنند، می شود. سلول های چربی دیگر نمی توانند توسط بافت زیرپوستی خود را به سطح فشار دهند. 

سلولیت با افزایش اختلالات متابولیک شکل میگیرد. سلول های چربی متورم با جریان مایع لنفاوی و خون تداخل می کنند و در نتیجه مایع بافت به نواحی اطراف فشار می آورد HYPOXI-Dermology با 400 محفظه فشار کوچک که به آرامی بدن را با تغییر مداوم و فشار کم و زیاد ماساژ می دهد. این درمان، جریان لنفاوی را فعال می کند، پوست را سفت می کند و بافت چربی زیر پوست را به طور بهینه برای دستگاه HYPOXI بعدی آماده می کند. بنابراین این ترکیب نشان دهنده موثرترین درمان سلولیت است.

تفاوت محسوس توسط HYPOXI

در یک تست ساده، تفاوت بین تمرینات معمولی و روش HYPOXI را می توان بررسی کرد: دمای بدن خود را بعد از 30 دقیقه ورزش بررسی کنید. متوجه خواهید شد که قسمت های خاصی از بدن گرم شدند، با این حال، مناطقی که دارای چربی های سرسخت هستند، سرد می مانند کمبود خون دلیل کاهش دما در این نواحی است روش HYPOXI دقیقاً در اینجا کار می کند!

صندلی HD Comfort و PressureSuit (لباس های مخصوص هایپوکسی) تغییرات فشار ملایمی را برای تقویت بافت همبند شکم، باسن و ران در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کنند. در نتیجه: پوست سفت تر، زیباتر و جوانتر به نظر می رسد. برای کسانی که مشتاق داشتن کمر باریک یا شکمی صاف هستند، دستگاه HYPOXI-Vacunaut ساخته شده است. همراه با ورزش متوسط، باعث کاهش سایز دور شکم بیش از یک سایز لباس در طی پنج هفته به طور متوسط ​​می شود.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن با کمک هایپوکسی، از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برگرفته شده از سایت: HYPOXI.COM

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.