لاغری موضعی و تناسب اندام با هایپوکسی

هایپوکسی چیست و چرا هایپوکسی؟

لاغری موضعی و تناسب اندام هایپوکسی، کاربردی نوآورانه از روش‌های ورزشی و درمانی جهت لاغری و تناسب اندام مورد نظر شماست. این تکنولوژی منحصر به فرد که با نام روش هایپوکسی شناخته می‌شود، راهی بسیار موثر برای لاغری موضعی و تناسب اندام همچنین درمان سلولیت و چربی انباشته شده در نقاط مختلف بدن مثل شکم و پهلو است.

روش هایپوکسی با ترکیب فشار هوای متناوب و فعالیت چربی سوزی متعادل، چربی‌های موضعی ناخواسته که در بدن انباشته شده‌اند را هدف می‌گیرد. با استفاده از فشار هوای متناوب بالا و پایین، بافت چربی‌های سرسختی که در بدن مثل شکم و پهلو وجود دارند، فعال می‌شوند. تغییر در فشار به صورت موثر روی جریان خون تاثیر گذاشته و جابه‌جایی چربی‌ها از این نواحی را سرعت می‌بخشد. نتیجه نهایی، لاغری موضعی، تناسب اندام و کاهش هدفمند و طولانی مدت چربی در نقاط مورد نظر است.

لاغری به روش هایپوکسی کاملا به صورت هوازی است و از هیچگونه جریان‌های غیر طبیعی و آزار دهنده در این روش لاغری استفاده نمی‌شود. شما در عین حال که به صورت خیلی آهسته نرمش می‌کنید، به وسیله دستگاه‌ها لاغری موضعی هایپوکسی، جریان خون خود را بالا برده و اکسیژن رسانی را در بدن به خصوص در قسمت‌هایی که چاقی موضعی دارند مانند شکم و پهلو به جریان می‎‌اندازید. با این روش لاغری می‌توانید به صورت کاملا علمی بدن خود را طراحی کنید و به تناسب اندام دلخواه خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن برسید.

3 ستون اصلی لاغری موضعی با روش هایپوکسی

1- نرمش چربی سوز

ورزش کردن متعادل، با تحریک روند جابه‌جایی چربی‌ها باعث بالا رفتن متابولیسم چربی‌ها در بدن می‌شود.

2- فشار و مکش

وکیوم تراپی درست شبیه تکنیک قدیمی بادکش کردن است که در آن نقاط مختلف بدن که دارای چربی است، با اعمال فشار پایین تحریک می‌شوند. این تکنیک حتی به درمان واریس نیز کمک می‌کند.

3- تغذیه

یک رژیم غذایی متعادل به نتایج فرمدهی هدفند بدن شما کمک بسیاری می‌کند و اصلا نیازی به یک رژیم سخت نیست.

درخواست مشاوره لاغری

جهت دریافت مشاوره لاغری از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.

دستگاه‌های لاغری موضعی و تناسب اندام هایپوکسی

دستگاه S120

تمرکز دستگاه لاغری موضعی S120 در لاغری پا و باسن است. این دستگاه از ترکیب سه متد مختلف می‌تواند بهترین تاثیر را بر روی چربی‌های انباشته شده در بخش‌های نام برده داشته باشد. فعالیت بدنی بسیار سبک، فشارهای مثبت و منفی و در نهایت وکیوم کردن.

دستگاه L-250

دستگاه لاغری موضعی L-250 مناسب افراد با توان بدنی پایین و تناسب اندام نامناسب است. شما در حال درازکش به صورت بسیار سبک پدال می‌زنید و بقیه کار را به دستگاه لاغری موضعی هایپوکسی می‌سپارید. یه لحظه تصور کنید خوابیدید فیلم تماشا می‌کنید و به همین راحتی لاغر می‌شید، دیگه چی از این بهتر.

دستگاه وکیونات

تمرکز اصلی دستگاه وکیونات لاغری موضعی در ناحیه‌های میانی و پایین شکم، پهلوها و ران‌ها می‌باشد. شما با پوشیدن لباس مخصوص این دستگاه و پیاده روی بر روی تردمیل فرآیند چربی سوزی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهید.

دستگاه HDC

زمانی که شما در روی یک صندلی راحت دراز کشیده‌اید و لباس دستگاه HDC را به تن کردید محفظه‌های این لباس نقاط مختلف بدن شما را تحت فشار قرار می‌دهند.